Service- og synsfunktionærer

Kan du skifte en perlator i mørke, og er du skarp i forhold til administrative opgaver? Brænder du for en hverdag med mange ind- og fraflytningssyn samt boligservice og indvendige vedligeholdelsesopgaver i vores boliger? Så kan denne stilling være dit drømmejob.

 

Vores team af kompetente medarbejdere i Service- & synsteamet i Roskilde har brug for flere kollegaer. Teamet består af 13 engagerede og dygtige medarbejdere, som varetager opgaver koncentreret omkring syn, lettere vedligeholdelsesopgaver og årlige sundhedstjek i lejemålene. På vores forholdsvis nyetablerede områdekontor på Københavnsvej vil du få i alt 30 engagerede og dygtige medarbejdere, der tager sig af beboerhenvendelser, vedligeholdelse af bygninger og fællesfaciliteter, dialogen med afdelingsbestyrelserne og meget mere. Derudover tæller teamet også ejendomsfunktionærer og anlægsgartnere, der sætter en ære i at vores udendørsarealer er præsentable og fællesfaciliteterne velholdte.

 

Flyttesyn, boligservice og vedligeholdelsesopgaver i lejemål

Du vil få en travl hverdag, hvor dit ansvarsområde vil være koncentreret omkring syns- og boligserviceopgaver samt årlige sundhedstjek i lejemålene. Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Ind- og fraflytningssyn, herunder gennemgang af fejl- og mangellister
  • Vedligeholdelse og serviceopgaver i lejemål, fælleslokaler og -faciliteter
  • Årligt boligservice (sundhedstjek) i lejemål
  • Tilsyn og vedligeholdelse af bygninger
  • Tilkalde eksterne håndværkere ved større opgaver og opfølgning på udført arbejde
  • Udarbejdelse af rekvisitioner
  • Udarbejdelse af skimmelrapporter
  • Synsopgaver i forbindelse med etablering af råderet

 

Positiv, engageret, arbejdsom og serviceminded
Du er ikke nødvendigvis uddannet VVS'er, men du har skruet hænderne rigtigt på. Det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af en computeren, da der i stillingen er den del administrative opgaver - derfor lægger vi stor vægt på, at du er forholdsvis stærk administrativt og har det fint med at arbejde i mange forskellige IT-systemer.

Som person er du stabil, ansvarsbevidst og effektiv. Du trives med travlhed i hverdagen og er typen, der er opsøgende i forhold til arbejdsopgaver. Det er vigtigt, at du er god til at strukturere dit arbejde og planlægge din tid. Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at udføre et godt stykke arbejde inden for den aftalte tid. Vi lægger stor vægt på, at du har et godt humør, er serviceminded og samarbejdsorienteret - både i relation til dine kollegaer og til beboerne.

Det vil være en fordel, hvis du har:

  • erfaring med elektronisk syn
  • økonomisk forståelse
  • kendskab til MS Office-pakken

For at komme i betragtning til stillingen, skal du have gyldigt kørekort (minimum kategori B) samt være indstillet på, at du bruger egen bil til erhvervsmæssig kørsel i arbejdstiden, hvilket honoreres i henhold til statens takster.

 

Vi tilbyder:

  • Attraktive personaleforhold på et nyrenoveret områdekontor, hvor der er rig mulighed for sparring
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- ogpensionsordning, sundhedssikring m.m.
  • Ansættelsesvilkår og løn efter gældende overenskomst

 

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Flemming von Wowern på 40 28 05 88. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen så kontakt HR-partner Lotte Helt-Overgaard på 46 30 47 89.

Send din motiverede ansøgning til os hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 3. oktober 2018

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 7 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.