Controller søges til spændende stilling i Økonomiafdelingen


Har du lyst til at være en del af et kompetent team, der har ansvaret for controlling og økonomiopfølgning samt budgetter, regnskaber, mm. for vores boligafdelinger? Så er der gode chancer for, at det er dig, vi er på jagt efter.

 

Vi søger en dygtig, service- og udviklingsorienteret controller til vores team på pt. 6 medarbejdere i Boligselskabets afdelingsøkonomi. Opgaverne løses typisk i samarbejde med hele teamet, hvor der er mulighed for faglig sparring med dygtige og engagerede kollegaer.

 

Opgaverne i vores team består blandt andet af:

  • Udarbejdelse af afdelingsregnskaber
  • Udarbejdelse af afdelingsbudgetter i tæt samarbejde med driftsledere, der holder den daglige kontakt med afdelingsbestyrelsen
  • Budgetopfølgning
  • Varsling af huslejeregulering

Du får din egen portefølje af boligafdelinger, hvor du har ansvar for de regnskabsmæssige aktiviteter.

 

Vi har fokus på at holde huslejen på et lavt niveau og arbejder med dynamiske processer, som du kan være med til at præge.

 

Serviceorienteret og engageret teamplayer

Du har erfaring med boligøkonomi og det er en fordel, hvis du kender til den almen boligbranche. Uddannelsesmæssigt har du som minimum en kontoruddannelse med økonomi som speciale.

 

Du er rutineret bruger af MS Office-pakken og har arbejdet med et ESDH- og et boligadministrationssystem. Vi anvender GoBolig og EG Bolig. Det er ikke et krav at du har kendskab til disse systemer, men du skal have let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.

 

Din arbejdsstil kendetegnes ved, at du arbejder selvstændigt, struktureret og med stor sans for detaljerne. Du er ansvarsbevidst, engageret og har gode samarbejdsevner, også når hverdagen er hektisk og uforudsigelig. Kommunikation på flere niveauer samt overholdelse af deadlines falder naturligt for dig.

 

Du skal være indstillet på at, der kan forekomme travle perioder, eksempelvis under regnskabs- og budgetudarbejdelse, men vi lægger vægt på teamwork og en sund work-life-balance.

 

En social arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i et dynamisk team
  • Fleksibel arbejdstid
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra enkelte dage
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger, gratis parkering m.m.
  • Attraktive personaleforhold med bl.a. aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer
  • Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst med BL


Henvendelse

Send din motiverede ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende.

 

Ansøgningsfristen er den 25. juni 2021, men vi forbeholder os ret til at tage annoncen ned tidligere, hvis vi finder den rette kandidat.

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 25. juni 2021

Arbejdssted: Sjællandvænget 1, 4000 Roskilde

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er Danmarks fjerdestørste boligselskab og servicerer over 12.500 små og store hjem på Sjælland.

I over hundrede år har vi skabt almene boliger til en rimelig husleje i trygge rammer.

Vi tør, gør og brænder for, at vores beboere føler sig trygge, når de er hjemme.

Boligselskabet Sjælland - trygge hjem for alle