Finansmedarbejder til Boligselskabet Sjælland

Vi søger en dygtig medarbejder, der er udstyret med den helt rigtige indstilling og vilje, så alle deadlines overholdes, og tingene lykkes. Du bliver en del af et team, der inklusiv dig selv tæller 4 medarbejdere. Arbejdsmiljøet er godt, og tonen i afdelingen er humørfyldt. Teamet er en del af økonomiafdeling, der varetager selskabets økonomi, forbrugsregnskaber, afdelingsøkonomi og byggeøkonomi.


Flytteafregninger, bankafstemninger, betaling af kreditorer m.m.

Du kommer til at indgå i et team på 4 kolleger, der har med huslejeopkrævning, flytteafregninger, kreditorbogholderi samt bankadministration at gøre. I samarbejde med dine 3 kolleger kommer du til at varetage en forholdsvis bred palette af opgaver.

Dine primære opgaver bliver koncentreret omkring kreditorer:

· Betalinger

· Bogføring

· Afstemninger

· Bankadministration

· Beboerkontakt – besvarelse af beboerhenvendelser via telefon og mail

· Ad hoc


Positiv, engageret og fleksibel holdspiller

Vi forventer, at du er regnskabsuddannet og har flere års erfaring som allround regnskabsmedarbejder med god forståelse og sans for detaljerne. Hvis du har brancherelevant erfaring, vil det være en fordel, men ikke en forudsætning.


Du er velformuleret, trives med en bred kontaktflade og er professionel samt serviceorienteret i din tilgang til andre mennesker. Du har gode it-færdigheder og har let ved at sætte dig ind i nye systemer - vi bruger EG Bolig, GO Bolig og MS Office-pakken.


Du er vant til at træffe beslutninger på egen hånd og arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse for dine opgaver. Som person er du detalje orienteret og kvalitetsbevidst. Du arbejder struktureret og er vant til at overholde deadlines. Du er fleksibel - også i forhold til arbejdstiden.


Du er typen, som alle gerne vil have som kollega, fordi du:

· er en holdspiller

· er engageret og samarbejdsorienteret

· møder positiv og glad på arbejde

· tager selvstændigt ansvar og overholder aftaler samt gældende lovgivning

· er åben og ærlig


En social arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

· Ansættelse i et dynamisk team

· Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger, gratis parkering m.m.

· Attraktive personaleforhold med bl.a. sund frokostordning, aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer

· Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst med BL


Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Katrine Skou Severinsen på telefon 4630 4721


Ansøgningsfristen er den 23. juni 2023. Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os ret til at tage stillingsopslaget ned, hvis vi finder den rette kandidat.

Send derfor din motiverede ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt.




Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 23. juni 2023

Arbejdssted: Sjællandvænget 1, 4000 Roskilde

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er Danmarks fjerdestørste boligselskab og servicerer over 12.500 små og store hjem på Sjælland.

I over hundrede år har vi skabt almene boliger til en rimelig husleje i trygge rammer.

Vi tør, gør og brænder for, at vores beboere føler sig trygge, når de er hjemme.

Boligselskabet Sjælland - trygge hjem for alle