Byggeteknisk stærk Projektleder til Vedligehold i Boligselskabet Sjælland

Er du en erfaren og faglig stærk projektleder som evner, at have mange bolde i luften? Så kan denne stilling være dit drømmejob.

Vi søger en projektleder til vores vedligeholdelsesafdeling. Vedligeholdelsesafdelingen består pt. af 8 engagerede og fagligt stærke projektledere.

De er i dagligdagen beskæftiget med alle former for opgaver inden for vedligehold. Projekterne kan strække sig fra de daglige ad-hoc opgaver til skimmelsager, køkkenudskiftninger til de større vedligehold- og renoveringsprojekter på de respektive afdelinger.

Teamet er en del af bæredygtig omstilling, der er en velfungerende afdeling med to teams - det ene beskæftiger sig med energitiltag, det andet med vedligehold- og renoveringsopgaver samt tilstands vurdering. Afdelingen består af cirka 20 dygtige medarbejdere, der brænder for deres fagområde. Faglig sparring, stolthed, entusiasme og humor er ord, der kendetegner afdelingen.

Selvstændigt ansvar for små og større drift- og vedligeholdelsesprojekter

Som de andre projektledere, vil du få tildelt et geografisk område, som du får det fulde projektansvar for. Derudover arbejder vi også med den enkeltes specialistviden, hvor du kan være sparringspartner for de andre. Dine primære arbejdsopgaver omfatter bla.:

• Koordinere og igangsætte vedligeholdelse- og renoveringsprojekter fra langtidsbudgettet

• Gennemgang og opfølgning på tidligere udførte byggesager

• Fagtilsyn af egne byggeprojekter

• Skimmelsager

• Varetage 1 og 5 års gennemgang

• Udarbejde udbudsmateriale

• Agere bygherre på de sager som ikke har egen projektering

• Varetage forhandlinger med entreprenører og håndværkere samt udfærdige kontrakter

• Sikre at implicerede medarbejdere, afdelinger, beboere og afdelingsbestyrelser løbende informeres om renoveringsprojekter m.m.

• Intern koordinering med primært driftsledere og andre fagområder

Kompetent, resultatorienteret og samarbejdsorienteret byggeteknisk ildsjæl

Du er uddannet bygningskonstruktør, arkitekt, bygningsingeniør eller tilsvarende.

Vi forestiller os, at du har en solid erfaring som projektleder inden for renovering, drift og vedligeholdelse, og at du er vant til at have det fulde projektansvar.

Du har god økonomisk forståelse og er fortrolig med at udarbejde budgetter i forbindelse med bygge- og renoveringssager. Du har erfaring med at udarbejde udbud og håndtering af udbudsrunder samt sikre at byggeprojekterne kommer i mål til alles glæde.

Ud over høj faglighed lægger vi stor vægt på din evne og vilje til at samarbejde. Da du får en bred kontaktflade med forskellige interessenter, herunder beboere, eksterne samarbejdspartnere, entreprenører og myndigheder, lægger vi vægt på, at du har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.

Som person forventes det, at du er proaktiv og selvstændig. Du trives i et team, hvor faglig sparring og samarbejde vægtes højt. Du evner at have flere bolde i luften, har gennemslagskraft og tør træffe beslutninger på egen hånd.

For at komme i betragtning til stillingen skal du være i besiddelse af gyldigt kørekort og være villig til at stille egen bil til rådighed i forbindelse med møder, bygningsbesigtigelse m.m. Erfaring med beboerdemokrati er en fordel, men ikke et krav.

Indflydelsesrig hverdag og attraktive ansættelsesforhold

Vi tilbyder en selvstændig og udfordrende stilling i en virksomhed, hvor samarbejde vægtes højt, og hvor der er fokus på optimering og innovation. Du vil opleve stor frihedsgrad til selv at tilrettelægge dit arbejde, naturligvis under hensyntagen til deadlines og igangværende projekter - hvilket til gengæld kræver, at du selvstændigt tager initiativ inden for dit eget ansvarsområde og er fleksibel i forhold til arbejdstiden. Møder med beboerdemokratiet kan foregå om aftenen.

Vi tilbyder:

• Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden

• Attraktive personaleforhold med bl.a. sund frokostordning, gratis parkering, aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer

• Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger m.m.

• Ansættelsesvilkår og løn efter gældende overenskomst

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vedligeholdelseschef Nicklas á Steig på nst@bosj.dk eller 24 67 60 97

Ansøgningsfristen er søndag den 2. juni 2024.

Samtaler vil blive afholdt løbende og vi tillader os at besætte stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.


Søg stilling
Send derfor din motiverede ansøgning, dit CV samt seneste relevante eksamensbevis til os hurtigst muligt via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 2. juni 2024

Arbejdssted: Sjællandvænget 1, 4000 Roskilde

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er Danmarks fjerdestørste boligselskab og servicerer over 12.500 små og store hjem på Sjælland.

I over hundrede år har vi skabt almene boliger til en rimelig husleje i trygge rammer.

Vi tør, gør og brænder for, at vores beboere føler sig trygge, når de er hjemme.

Boligselskabet Sjælland - trygge hjem for alle