It-supporter

IT-supporter til dynamisk team

Motiveres du af at hjælpe kolleger med at få løst deres IT-udfordringer og leverer du et højt serviceniveau samtidig med, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, så er du måske vores nye kollega.

 

Boligselskabet Sjælland søger en IT-supporter, der kan være med til at supportere vores 250 kolleger samt understøtte vores ambitoner om sikker drift og forretningsudvikling.

Du vil indgå i et team på fem mand. Teamet er meget selvkørende og arbejder tæt sammen i hverdagen.

 

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Prioritering af indkomne sager i egenudviklet incident-system
  • Fejlsøgning og fejlretning i forbindelse med indkommende sager
  • Opsætning af medarbejder-udstyr, herunder mobiltelefoner, computere mv.
  • Bestilling samt fejlmelding af udstyr og produkter hos leverandører
  • Håndtering af teamets fælles mailbox samt personlige henvendelser fra forretningen
  • Telefonisk support af medarbejderne
  • Deltagelse i afdelings ugentlige service-vindue

Din profil:

Du er uddannet inden for IT-området (f.eks. IT-supporter, datamatiker eller lignende). Om du er nyuddannet eller erfaren har lige stor interesse for os.

Som person er du selvkørende, serviceminded, har humor, er udadvendt, tålmodig og trives med en hektisk hverdag.

Du kan arbejde selvstændigt og systematisk, men er også en teamplayer. Du formår at skabe overblik, prioritere, arbejde struktureret og afslutter dine opgaver effektivt. Du har en høj stresstærskel og er kvalitetsbevidst.

Vi forventer at du kan:

  • Levere resultater og imødekomme interne kunders forventninger
  • Følge instruktioner og procedurer
  • Tilpasse dig og reagere på de forandringer, som er en del af en dynamisk arbejdsplads
  • Fungere i en uformel omgangstone

Du har

  • Erfaring med client og server management, herunder patching og fejlsøgning
  • Erfaring med opsætning og udrulning af Windows
  • Erfaring med at levere skriftlig, telefonisk og personlig support til brugere
  • Erfaring med AD, Exchange og Office
  • Kendskab til SCCM
  • Kendskab til ny teknologi og kan vurdere hvilket udstyr, en given medarbejder har brug for
  • Lyst og erfaring med at levere serviceydelser
  • Kørekort

 

Fordel, men ikke et krav

  • Erfaring med EG Bolig, brugeroprettelse, webfaktura og rekvisitioner
  • Generel fejlfinding på netværk
  • Kendskab til SQL og databaser

 

En social arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i et dynamisk team.
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger, gratis parkering m.m.
  • Attraktive personaleforhold med bl.a. sund frokostordning, aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer.
  • Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst med Dansk Erhverv

 

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Susanne Spanggaard Rasmussen på 46 30 47 86 eller Sekretariatschef Morten Lykkeberg på tlf. 4630 4742.

 

Ansøgningsfrist tirsdag den 4. juni klokken 8.00.

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 4. juni 2019

Arbejdssted: Sjællandvænget 1, 4000 Roskilde

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.