Teamleder til rengøringsteamet

Teamleder til Rengøringsteam

 

Vil du sætte en ære i at inspirere, udvikle og understøtte medarbejderne i vores Rengøringsteam? Vil du også selv

være en del af et team, hvor vi i en travl og selvstændig hverdag får opgaverne løst og stiller krav til hinanden?

Så kan denne stilling blive dit drømmejob:

 

 

Som teamleder for vores Rengøringsteam står du i spidsen for et forretningsområde i

kraftig vækst, hvor vi løbende insourcer trappevask, rengøring af fællesfaciliteter som

vaskerier og områdekontorer i vores boligområder.

 

Der er pt. 14 ansatte i teamet, men vi forventer, at der inden årets udgang er 20. Du kommer til at indgå i et stort team af

engagerede og dygtige medarbejdere med udgang fra områdekontor i Roskilde. Du vil dække alle rengørings medarbejderne i Boligselskabet Sjælland.

 

Arbejdsopgaver og ansvarsområde

Du skal udover at lede medarbejderne sørge for at udarbejde rengøringsplaner, og være i

dialog med boligafdelingerne, stå for indkøb af rengøringsmateriel og ansættelse af nye

medarbejdere. Hvis der opstår behov for en hjælpende hånd, skal du være villig til at deltage i den daglige drift.

 

Grundig, arbejdsom og erfaren teamleder

Som person forventer vi, at du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i, at du og dine

medarbejdere leverer en høj rengøringskvalitet hver dag. Du bidrager med godt humør

og er ikke bange for at tage fat.

 

En beskrivelse af den ideelle kandidat:

• Solid erfaring med rengøring og kvalitetssikring

• Erfaring med ledelse af mindre teams

• Økonomisk sans og forståelse

• Samarbejdsvillig og udadvendt

• Ansvarsfuld og engageret

• Opsøgende og proaktiv i forhold til afdelingens behov og ønsker

• Formår at skabe overblik – også i pressede situationer

• Skal kunne arbejde selvstændigt

• Flair for systemer ( Vi benytter CleanManager til styring af opgaver)

 

For at komme i betragtning til stillingen, skal du have gyldigt kørekort (minimum kategori

B) samt være indstillet på, at du bruger egen bil til erhvervsmæssig kørsel i arbejdstiden,

hvilket honoreres i henhold til statens takster.

 

Dynamisk og rummelig virksomhed med fokus på service og innovation

Du vil blive ansat i en virksomhed, hvor medarbejderne vægter samarbejde højt, og hvor

der er fokus på optimering og innovation. Vi arbejder bevidst med at forandre os fra

administratorer til servicemedarbejdere, så vores beboere oplever det er attraktivt at bo til

leje hos Boligselskabet Sjælland.

 

Vi tilbyder

• Fuldtidsansættelse

• Attraktive personaleforhold med en aktiv personaleforening, diverse sociale arrangementer m.m.

• Gode ansættelsesforhold med attraktiv ferie og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger m.m.

• Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst

 

Har du spørgsmål, kan du kontakte Flemming Von Wowern 4028 05 88 eller Eva Staberg 4630 4789

 

Ansøgningsfrist: 19-04-2020

 

 

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 19. april 2020

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.