Driftsassistent til områdekontor Roskilde

Er du samarbejdsorienteret og serviceminded? Er du den fødte blæksprutte, som trives med mange forskellige opgaver? Kan du sætte dig i kundens sted og skabe gode oplevelser? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig.

Som driftsassistent bliver du en del af områdekontorets samlede medarbejderstab. Driftsassistentteamet samarbejder på tværs af organisationen med 3 andre områdekontorer og den centrale administration.

Desuden er Driftsassistentteamet bindeled på områdekontoret mellem Driftslederteamet, Syn og serviceteamet, Rengøringsteamet samt ejendomsfunktionærerne.

 

Opgaver
Som driftsassistent vil det væsentligste arbejds- og ansvarsområde være at servicere beboere og afdelingsbestyrelser, herunder:

  • Behandle telefoniske, skriftlige og personlige henvendelser fra beboerne.
  • Deltage i den daglige drift af områdekontoret, i tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen.
  • Udarbejde informationsmateriale, varslinger og korrespondancer i forbindelse med husorden og vedligeholdelsesreglement mv.
  • Udføre en række spændende administrative opgaver


Kvalifikationer
Vi lægger stor vægt på, at du er imødekommende og serviceminded og god til at omgås mennesker med forskellige synspunkter og baggrunde. Du har gode samarbejdsevner, er initiativrig og trives med mange forskellige – men også rutineprægede – opgaver. Du arbejder struktureret med administrative opgaver og bevarer overblikket i pressede situationer.

Derudover lægger vi vægt på at du:

  • har relevant erfaring med kundeservice – Branchekendskab vil være en fordel, men ikke et krav
  • er rutineret bruger af MS Office og gerne har kendskab til EG-Bolig eller tilsvarende it-system
  • har stærke samarbejdsevner, men trives også med at arbejde selvstændigt
  • er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt
  • kan lide en travl arbejdsdag, med mange forskellige opgaver

 

Ansøgning og tiltrædelse
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 6. december 2020.

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette - vi holder samtaler løbende.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Tobias Meyer på 24 43 35 27.

Stillingen er en fuldtidsstilling med løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Dansk Erhverv og HK-privat.

Om Boligselskabet Sjælland
Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab med ca. 12.500 lejemål på Sjælland. Boligselskabet er en dynamisk arbejdsplads med samarbejde på tværs, og hvor fleksible holdspillere og empati er vigtige faktorer.

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 6. december 2020

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.