Genhusningsmedarbejder med empati og et godt overblik


Vores genhusnings- og medarbejdere har en målsætning om at blive landets bedste indenfor deres område - hverken mere eller mindre - men de har brug for en kollega mere. Er du lige så ambitiøs, og besidder du kompetencerne til at være med til at indfri dette mål, så er du måske vores nye kollega i genhusningsteamet.

 

Afdelingen består af 14 kompetente medarbejdere, der varetager de administrative opgaver i forhold til genhusninger, udlejning af boliger, lejers ret til ændringer i boligen, inkasso og tager hånd om henvendelser fra vores beboere angående deres lejemål i forbindelse med ind- og fraflytning. Du vil i dagligdagen derfor have rig mulighed for sparring med mange dygtige og hjælpsomme kolleger med forskellige kompetencer.

 

Beboerkontakt, lejekontrakter og lovgivning inden for den almene branche

Du vil sammen med de øvrige genhusningsmedarbejdere få det fulde ansvar for:

 

  • Genhusning af beboere i forbindelse med større renoveringsprojekter
  • Genhusning af beboere i forbindelse med akutte sager
  • Tæt samarbejde med vores byggeriafdeling og projektledere
  • Daglig kontakt med beboere og myndigheder
  • Controlling af lejerøkonomi i forbindelse med genhusning

 

Erfaring med kontrakthåndtering og juridiske problemstillinger

Arbejdsmæssigt er du vant til at stille skarpt i forhold til detaljerne i kontrakter og til juridiske problemstillinger. Det vil derfor være en stor fordel, men ingen betingelse, hvis du har erfaring fra et advokatkontor, en almen boligorganisation eller fra privat ejendomsadministration. Du har gennemslagskraft og arbejder med stor selvstændighed og ansvarsfølelse. Du er positiv indstillet overfor forandringer, og har du erfaring med at arbejde efter LEAN-principperne, vil det kun være en fordel. Du lader dig ikke slå ud, hvis planen for din arbejdsdag må ændres, og du formår på egen hånd at omprioritere opgaverne. Du møder på arbejde med en positiv indstilling, og det er naturligt for dig at løfte i flok. Det er vigtigt for os at vores beboere, boligsøgende og øvrige samarbejdspartnere mødes med en kundeservice, som ligger over det de forventer.

 

Vi lægger desuden vægt på, at du er:

  • kvalitetsbevidst og tager ansvar
  • konstruktiv og nytænkende
  • stærk i forhold procesoptimering og kan bidrage til udvikling af vores it-værktøjer
  • teamplayer med stort T og indstillet på at arbejde efter de indførte LEAN-principper
  • velformuleret i både skrift og tale
  • stærk i økonomiafstemninger som f.eks. afstemning af leje, tomgang og indskud

 

I kontakten med andre er du åben og ærlig. Du trives med en bred kontaktflade og servicerer med stor professionalisme og høj kvalitet. Du er god til at prioritere dine opgaver og mister ikke overblikket, selv når der er travlt.

 

En social arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i et stærkt team, der hjælper hinanden
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger, gratis parkering m.m.
  • Attraktive personaleforhold med bl.a. sund frokostordning, aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer
  • Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst med BL

 

Henvendelse og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Marianne Ahrens på 46 30 47 60. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen så kontakt HR-partner Eva Staberg på 51 50 68 96.

 

Ansøgningsfristen er den 25. januar 2021 og vi forventer at afholde 1. samtaler den 1. og 2. februar 2021 og 2. samtaler den 8. februar 2021.

 

 

 

Søg stilling
Du bedes sende din ansøgning og CV via vores online ansøgningssystem.

Ansøgningsfrist: 25. januar 2021

Arbejdssted: Sjællandvænget 1, 4000 Roskilde

Søg stillingen

Om Boligselskabet Sjælland Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.